Het Elektor forum gaat sluiten. Zie ook deze link. Vanaf vrijdag 15 maart is het niet langer mogelijk om in te loggen op het forum. Wel blijft de inhoud van het forum nog zichtbaar tot het einde van de maand maart. Per 1 april gaat het forum definitief uit de lucht.

elektor levert niet!!!!!!

Opbouwende kritiek is welkom.

elektor levert niet!!!!!!

Postby olifant58 » Mon Jan 14, 2019 3:28 pm

Hallo allemaal,
Is iemand van jullie bekend met de levertijden van spullen uit de webshop? Ik heb op 2 januari j.l. een RPI met ascescoires besteld, maar tot op heden heb ik nog geen postbode aan de bus mogen verwelkomen.
Vorige week wel al een berichtje gestuurd naar de servicedesk, maar behalve een automatisch antwoord heb ik ook daar geen reactie gekregen. Hebben(een van ) jullie misschien enig idee. Als bel dan krijg een bandje met een lus en na 3 minuten wordt er weer opgehangen. Dit valt mij een beetje tegen van een Nederlands blad.

kan iemand mij helpen? HELP

met vriendelijke groet,
Olifant58
olifant58

Re: elektor levert niet!!!!!!

Postby arjen h. » Sun Jan 20, 2019 9:11 pm

Ik denk dat ze wel zullen leveren, maar de vraag is meer wanneer denk ik.
Probeer tijdens kantoortijden nog eens te bellen, maar ik zal ook even een bericht sturen met de vraag of ze iets van zich kunnen laten horen.
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Re: elektor levert niet!!!!!!

Postby arjen h. » Mon Jan 21, 2019 6:50 pm

Het verzoek van de klantenservice om (nogmaals) een mailtje te sturen naar service@elektor.nl
Als je hebt graag even het klantnummer en ordernummer vermelden.
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Return to Alle Hens aan Dek