Hi,
Ik heb de Flitspaalmelder gebouwd en dat draait met de bestaande hex wat geleverd word bij het artikel. Echter... ik ben niet tevreden over de presentatie van de gegevens en wil deze aanpassen.
Nu is er al het een en ander gepost op thread "Flitspaalmelder perikelen" maar dit probleem valt niet binnen dat forum.
Het probleem wat ik heb is dat ik de meegeleverde code bij dit project niet kan compileren met FlowCode. Dit pakket is voor mij nieuw maar programmeren aan zich niet. ( Grafisch programmeren zoals LabVIEW en Altera of Xilinx tools zijn geen probleem... ).
Bij het compileren van de meegeleverde code krijg ik meteen de foutmelding in "Recherche_Heur_Ete". Hier blijkt iets niet goed te gaan in de code wat naar mijn inzicht een fout is van FlowCode zelf. In de code staat drie maal "0 = " ( onder aan de file ).
Is dit een incompatibiliteit probleem??? Import probleem???
Is de code getest door Elektor voordat deze vrijgegeven werd?
Om toch verder te kunnen heb ik deze fouten gecorrigeerd door deze drie foutieve regels te verwijderen... ( ik weet het, kan andere problemen geven... ).
Nu stuit ik meteen op een ander probleem:
ROM code exceeded!!! of te wel 61 instructies teveel....
EN DAT BIJ DE ORIGINELE CODE?????
HELP!!!
Ik ben een hardware man met enige kennis van software maar dit gaat me te boven. Kan iemand me hiermee helpen?
Bij voorbaat dank.
Ben'