jaap57Helaas moet ik je zeggen dat ik de betrouwbaarheid van de ontwerpen van Elektuur ver beneden peil vind.
Deze flitspaalmelder is daarvan een lichtend voorbeeld.
De software die Elektuur ter download aanbiedt op zijn website is niet getest en werkt ook niet.
Dat geldt voorzowel het hulpprogramma "transfert.exe" als voor de broncode van de MP.
Het gevolg is dat de hele schakeling waardeloos is want een flitspaal melder zonder flitspaal database is nu eenmaal niets waard.
Hallo Jaap,
Deze thread is een beetje dubbel,
hier hebben we het ook al redelijk uitvoerig over dit project gehad...
Het project is getest en werkt bij ons in ieder geval wel. Misschien had ik even een linkje moeten plaatsen naar het andere forum...
jaap57Het argument dat het toesturen van een file in Duitsland verboden is, zoals de redactie hier laat weten, slaat nergens op want we leven hier in Nederland.
Een NUL argument dus en het getuigt van regelrechte onwil.
Binnen de redactie is besloten dat we aan het direct verdelen van dergelijke files niet beginnen. Dus wat dat betreft kan en mag ik ook niets doen. Wel is er een update geplaatst (op de pagina bij het artikel,
hier) waarin beter wordt beschreven waar dergelijke databses te vinden zijn.
Hopelijk is dit een beetje een pleister op de wonde en helpt het een beetje. Verder kan ik alleen maar zeggen dat we ons uiterste best doen om elk project in goede banen te leiden. Dat helaas hierbij af en toe een steekje blijft liggen, tsja, je zei het zelf al, wij zijn ook maar mensen.'