elektor tijdschreft

Heeft met elektronica te maken maar het is geen elektronica

Postby mattijskunst » Wed Apr 18, 2012 12:00 am

hallo mensen ik heb de actie gezien met de mooie korting op het elektor tijdschrift. alleen ik vroeg mij af of het niet te moeilijk is voor mij ik doe nu 1e jaar elektro en ben al flink aan het experimenteren met arduino enz. maar als het te moeilijk is voor mij dan heeft het geen zin om te kopen.

alvast bedankt!!!!!!!!!!!
mattijskunst

Postby tymenyel » Wed Apr 18, 2012 12:00 am

Als je al lekker met arduino bezig bent dan ben je al aardig op de goede weg. Ik gebruik Elektor om nieuwe IC's en ontwerp-ideeën te vinden. Ik hou door elektor ook de nieuwe ontwikkelingen bij. Vooral tijdens mijn studie heb ik veel aan Elektor gehad. Door dat ik wat meer wist dan mijn klasgenoten kon ik de details gaan leren, inplaats van de globale lijn. Ik heb ook vaak genoeg de leraar moeten verbeteren, omdat ik het in Elektor gelezen had.

Ik denk dat het de moeite waard is om die aanbieding te verzilveren.

Groeten, Martijn.
tymenyel

ik denk dat ik het wel ga doen want dommer word ik er niet van, en het is nu een goede kans om het uit te proberen.

bedankt.
mattijskunst

ik heb het proef abonnement bestelt.
ben benieuwt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mattijskunst

Postby arjen h. » Thu Apr 19, 2012 12:00 am

mattijskunstik heb het proef abonnement bestelt.
ben benieuwt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmm, ff op de d-tjes en t-tjes letten...

Verder is de Elex dvd een aanrader om door te snuffelen. Een hoop artikelen in begrijpbare taal.'
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby mattijskunst » Thu Apr 19, 2012 12:00 am

heb dyslectie
zegt mij Nederlands leraar ook al.
mattijskunst

Postby tymenyel » Thu Apr 19, 2012 12:00 am

Ik heb ook dyslectie, zijn meestal wel de slimste mensen als het om techniek gaat. Ik heb mezelf geleerd om bewust te leren schrijven met ezels bruggetjes (en de backspace als ik weer een letter van verderop al schrijf.)

Maar we dwalen af, ik weet zeker dat je veel plezier zal beleven aan de Elektor, en als er vragen zijn zijn er genoeg mensen op het forum die ze willen beantwoorden. Zelfs uit België komen vragen en antwoorden.

Veel succes met de elektronica,
Martijn.
tymenyel

Postby jippie » Thu Apr 19, 2012 12:00 am

Als die Elex DVD een keer in de aanbieding komt istie (ikke ook dyslectisch) zeker van mij, maar ik vind hem te duur voor hoe vaak ik hem persoonlijk verwacht te gaan gebruiken.
jippie

Postby schueler » Thu Apr 19, 2012 12:00 am

Tja, het is een beetje mode aan het worden denk ik maar ook ik ben dyslectisch. En daar is niets mis mee. Ik kan me er goed mee redden...

Ikzelf heb al vele jaren elexen en elekturen liggen, maar toch heb de elex dvd en al meerdere elekturen dvd's. Het gaat mij vooral om snel te kunnen zoeken.

Ben
schueler

Postby eriksl » Fri Apr 20, 2012 12:00 am

SchuelerTja, het is een beetje mode aan het worden denk ik maar ook ik ben dyslectisch.

Ik dan niet, ik vergeet gewoon complete woorden te typen

Ik heb zelf helemaal geen electrotechnische achtergrond (wel hobby natuurlijk) en ik kan de meeste artikelen prima volgen. Moet dus wel lukken lijkt me!
eriksl

Return to Allerlei