reflashen digibutler

Updates, algemene discussies

Postby roald » Thu May 19, 2011 12:00 am

Wie kan voor mij de digibutler reflashen?

Ik heb het bekende "LINK IS DOWN" probleem (bij elke router, switch of PC van mij).

Verder wil ik graag dat de digibutler DHCP gebruikt.

Omdat ik nog niet zeker weet of ik daadwerkelijk met de interne programmatuur van de digibutler bezig ga, is het bouwen van de TBLCF wat overdreven.

Ik hoop dat iemand met een TBLCF mijn digibutler wil reflashen of eventueel mij de TBLCF wil lenen of verkopen.
roald

Postby arjen h. » Wed May 25, 2011 12:00 am

Bij uitblijven van een reactie.... probeer iemand uit het digibulter forum een mail te sturen....
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby schueler » Tue May 31, 2011 12:00 am

Er zijn meerdere mensen op dit forum actief dit een Digibutler hebben of mee gewerkt hebben. Zo heb ik er eentje liggen inclusief de programmer.
Door gebrek aan tijd heb ik er weer een tijdje niets aan gedaan.

Waar woon je ergens?
Zie net in je andere thread dat je in Groningen woont en dat ik deze vraag al een keer gesteld had :$....

Ben'
schueler

Postby roald » Sun Jun 19, 2011 12:00 am

Hoi Ben,

ben jij instaat de digibutler te reflashen zodat ik kan controleren of hij aan mijn routers werkt? Het probleem met Ip nummers (ik heb een 10.0.0.0 netwerk) is nog wel mee te leven (al mijn apparaten omnummeren) maar geen enkele van mijn routers/switches werkt hij goed mee (geen link). Daar is meen ik een oplossing voor (in de software autonegotiation uitzetten) maar ik zou dat toch graag controleren voor ik (nog) meer tijd steek in de digibutler en in de interface en PC programmeer omgeving.

Of is het zeker dat de digibutler dan wel een goede verbinding met mijn router krijgt?

bij voorbaat mijn dank
roald

Return to Digibutler