APP ziet brace niet

APP ziet brace niet

Postby BerndGaykema » Tue Jun 02, 2015 5:58 pm

Vandaag de e-brace bij elkaar verzameld.
Dit ging voorspoedig.
Na de code gekregen te hebben deze in de app ingevoerd. Helaas, een draaiend "zandlopertje", verder niets.
Ook het handen schudden met Chantal resulteerde niet in een overdracht van gegevens.

Telefoon:
Sony Xperia Z1 Compact
Android versie 4.4.4

Is de app niet goed, voldoet de telefoon niet aan de Bluetooth eis of is de brace niet goed geflashed?

Zeg het maar ......
BerndGaykema

Re: APP ziet brace niet

Postby xjmaas » Thu Jun 04, 2015 8:05 am

Helaas werkt de App ook niet onder iOS 8.3
Last edited by xjmaas on Thu Jun 04, 2015 9:48 am, edited 1 time in total.
xjmaas

Postby matthijs heeres » Thu Jun 04, 2015 8:12 am

Op mijn iPhone 5s, iOS 8.3 (12F70) gebeurt het zelfde.
Na het invoeren van de code gebeurt er niets, "bezig met zoeken naar de armband..".

Er lijkt iets in de app fout te gaan, de console geeft de volgende meldingen:
Code: Select all
Handshake[236] <Error>: assertion failed: 12F70: libxpc.dylib + 71768 [B870B51D-AA85-3686-A7D9-ACD48C5FE153]: 0x7d
Unknown[236] <Error>:
UserEventAgent[17] <Warning>: Tracking com.mboulogne.handshake (via activity)
Handshake[236] <Warning>: Can't find keyplane that supports type 4 for keyboard iPhone-Portrait-NumberPad; using 1730230351_Portrait_iPhone-Simple-Pad_Default

Verder lijken er (helaas) geen NSLogs in de code te zitten welke meer inzicht in het verloop van de app zouden verschaffen.

Heeft dit te maken het feit dat de app via AdHoc (Developer Enterprise Program?) wordt verspreid en de developer door Apple niet vertrouwd wordt..?
matthijs heeres

Postby MaartenMeta » Fri Jun 05, 2015 8:38 am

Op http://www.metatronics.nl/e-brace is de laatste software te vinden samen met de handleiding.
In de handleiding staat alles beschreven over de mogelijkheden van de e-brace
Bij de bestanden op de website zit ook de PC applicatie die op de beurs gebruikt is met een speciale handleiding.
Hierdoor kan iedere e-brace gebruiker zelf een ID instellen in de e-brace.

De e-brace werkt alleen samen met smartphones die Bluetooth Low Energy ondersteunen.
De mobiele applicatie kan alleen contact maken met de e-brace als de LED op de controller module knippert.
Het knipperen betekend dat de bluetooth communicatie aanstaat als beacon, deze kan dan gezien worden door de mobiele applicatie.
MaartenMeta

Postby Tronics » Fri Jun 05, 2015 9:01 pm

Op mijn Iphone 5 (8.3 12F70) werkt ie wel.
Ik heb nadat de code ingevoerd is de app afgesloten en weer gestart en de e-brace uit / aan gezet.
Na een 'handshake' zie ik de gegevens van de andere e-brace in de app (duurt wel even).
Wat ik er nu thuis verder mee kan is me nog niet duidelijk.

Tronics.
Tronics

Return to E-brace E&A-beurs 2015