gezocht complete jaargangen elektuur ( 1970 tot 2000 )

Vragen en opmerkingen over de jaargang-cd's en dvd

Postby edwinemanuelposse » Mon Aug 16, 2010 12:00 am

Ha hallo ik ben edwin .....

Geef mij een stapel elektuurs en ha ja ik kom de hele dag de deur niet meer uit .......

tijdens mijn laatste scheiding echter moest ik een paar keer verhuizen en ben zodoende heel mijn collectie kwijt geraakt.....

nu ben ik weer op zoek dus .... ik ben zeer geintresserd in vooral ook jaren 70 uitgaves en jaren 80.....

voor mij hoeft het niet perse op DVD maar mogen ook gewoon de tijdschiften zijn ....

Weet u iets voor mij dan ben ik u heel erg dankbaar...

groetjes en succes gewenst van edwin uit rotterdam
edwinemanuelposse

Postby edwinemanuelposse » Mon Aug 16, 2010 12:00 am

oja oeps ha ja.....wat vergeten.....

u kunt mij zowel op dit forum bereiken maar u kunt mij ook persoonlijk emailen......

dit dus onder dit adres : edwin.posse [at] hotmail.com

gegroet dus....
edwinemanuelposse

Postby buckfast_beekeeper » Mon Aug 16, 2010 12:00 am

Hallo Edwin,

Ik kan je spijtig niet aan oude nummers helpen. Ik wil ze nog niet kwijt.

Verwijder gewoon je mail adres. Ze kunnen je mailen door op je nick te klikken. Dit is een stuk veiliger en spam bots hebben dan minder kans.

Anders wat encrypteren met [at] en [dot]

mvg

Theo
buckfast_beekeeper

Postby mvdstelt » Thu Oct 14, 2010 12:00 am

Beste Theo,

Ik heb een vraagje.
Ik heb lang geleden een project gemaakt uit een Elektuur magazine. Ik weet echter niet meer wat de titel van het project was, en in welke editie het was gepubliceerd. Ik ben op zoek naar dat artikel.

Het project was een 'meet en regel' project voor audio apparatuur, ik heb een foto bijgevoegd van het project dat ik gemaakt heb. Het ontwerp van het voor paneel was uit het project, dus dat zou een makkelijk herkenningspunt moeten zijn.
Wel weet ik dat het in een magazine zou moeten zijn die voor december 1993 gepubliceerd zou moeten zijn.

Hartelijk dank,
Machiel
Attachments
nl_ForLinkedIn.jpg
mvdstelt

Postby dpoelman » Thu Oct 21, 2010 12:00 am

Ik denk dat er heel wat mensen geïnteresseerd zouden zijn in DVD sets met de oude jaargangen, bvb 1970-79 en 1980-89: veel compacter, veel minder vergankelijk en makkelijker te doorbladeren dan de papieren versie. Bovendien, wat is er mooier dan de advertenties uit de jaren 70, de bijna organische vormen van de printsporen, de originele namen voor de ontwerpen (Edwin, je naam is afgeleid van de gelijknamige legendarische Elektuur-versterker uit begin jaren 70?), de TUNs en TUPs, de germaniumtransistoren, ... als de DVDs uitkomen, ben ik jullie eerste klant!
dpoelman

Postby mvdstelt » Thu Oct 21, 2010 12:00 am

Dat zou het allemaal compleet maken. Dan ben ik waarschijnlijk de tweede klant.
Ik heb wat ik zocht, ik heb dezelfde oproep op de marktplaats van het Elektor forum geplaatst, daar ontpopte mijn oproep in een interessante discussie.

http://www.elektor.nl/forum/forum/algemene-forums/marktplaats/gezocht-elektuur-artikel-behorend-bij-het.1570894.lynkx

Groeten,
Machiel
mvdstelt

Postby arjen h. » Thu Oct 21, 2010 12:00 am

Ik moest even zoeken, maar gevonden..... 3 jaar geleden alweer.... klik.

Ik ben bang dat er toch een paar klanten jullie voor zijn .
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby testcase » Fri Nov 26, 2010 12:00 am

Ik hou me aanbevolen.

Een DVD met de jaargangen 1970-1979 (ben benieuwd wat daar allemaal in staat).

en

een DVD met de jaargangen 1980-1989

zou de verzameling compleet maken (samen met de eerder verschenen DVD met de jaargangen 1990-1999)

'k ben vanaf 1979 abonnee, maar mis tegenwoordig bouwprojecten met normale onderdelen (vooral Audio). Overal zit tegenwoordig een PIC o.i.d. in.
testcase

Postby ajk.fs » Wed Nov 23, 2011 12:00 am

zie http://www.elektor.nl/forum/forum/algemene-forums/voor-thema-s-die-niet-per-se-technisch-zijn/oude-elektuurs-ook-op-dvd.305979.lynkx?pageStart=49
ajk.fs

Return to Jaargang-cd/dvd Elektor