Kraak de geheime code

Discussies en opmerkingen over het Explorer-16 project

Postby luc21 » Thu May 31, 2007 12:00 am

Dan zouden ze wel heel dom bezig zijn bij Microchip, het is veel eenvoudiger om automatisch een ontvangstbevestiging te sturen dan individueel.
luc21

Postby Elektor Editor » Thu May 31, 2007 12:00 am

Geplaatst door:Harm_Hop op 23-2-2007 15:43:16
Haha,
...........
Helaas is het (weer) een puinhoop geworden. Ik hoor die amerikanen al zeggen "Take it easy". "We just want you to sit back and relax."

Elektuur ging als eerste de fout in door de engelse web site te vroeg van info te voorzien. Vaste abonnees worden op achterstand gezet bij zo'n valse start. En het weghalen van de link naar het artikel aldaar ter correctie heeft geen zin als je de editorial in het forum wel kunt lezen aldaar en de demo3.zip beschikbaar bleef ter downloading.

Maak je niet druk Jan, maar leerdervan. Bijvoorbeeld dat je alles zelf in de hand houdt en de uitslag aan die club aldaar meedeelt.

Groet,
Harm_Hop

Helaas.... pertinent onjuiste informatie.

Ten eerste hebben we niet te maken met Amerikanen.

Ten tweede, het is net andersom. De download met daarin de puzzel is *op tijd* op de Engelse website geplaatst, en helaas *te laat* op de drie overige (NL, G en F). Dit is veroorzaakt door ziekte van onze webmaster, in combinatie met het carnavalsverlof dat bij Elektuur verplicht is gesteld. Niet goed gepland dus, maar we werken nu eenmaal met collega's.

Vervolgens was er domme pech op maandag met een tijdelijke blokkering van het gezochte emailadres bij Microchip. Daarop is door mij op mijn vrije dag aktie ondernomen om het e.e.a. weer op gang te krijgen, met succes.

Over die "puinhoop", ach, gezellige drukte zou ik zeggen, met veel leuke reacties en leven in de brouwerij. Werkt jouw email-box altijd en overal?

Over 'de club aldaar', nou de puzzel heeft een interessant bij-effect dat je pas kan snappen als je 'm oplost.

Jan

Elektor Editor

Postby willie worteltje » Thu May 31, 2007 12:00 am

Geplaatst door:Jan_Buiting op 28-2-2007 21:55:57
Vervolgens was er domme pech op maandag met een tijdelijke blokkering van het gezochte emailadres bij Microchip. Daarop is door mij op mijn vrije dag aktie ondernomen om het e.e.a. weer op gang te krijgen, met succes.

Tot 3x toe een bounce op de email op zondag en maandag. En tot 2x toe geen bevestiging gehad op mijn emails. Het lijkt erop dat ze dus geen autoreply hebben.
willie worteltje

Dat laatste klopt, maar is ook nooit (toe)gezegd.

We hebben hierover contact met Microchip. Momenteel worden daar de juiste antwoorden gebundeld. Het blijken er verassend veel te zijn, ondanks de email-storingen op die zondag en maandag.

Jan
Elektor Editor

Microchip heeft de bevestigingsemails verstuurd op 26 en 27 maart 2007 aan iedereen die voor 20 maart de oplossing instuurde.

Naar aanleiding van de gemelde problemen met hun emailadres is besloten de winnaars uit de hoge hoed te trekken. Zie verder de Explorer-16 projectpagina.

Jan
Elektor Editor

De pennen en etuis zijn inmiddels verstuurd door Microchip.

Jan
Elektor Editor

Previous

Return to 2007-01 t/m 04 Explorer-16