Welk onderwerp ook al weer?

Opbouwende kritiek is welkom.

Postby arjen h. » Thu Nov 20, 2008 12:00 am

Aan de architecten van het Elektor forum...

Als je een beetje enthausiast bent op het forum, dan kan het zomaar gebeuren dat je in een hele riedel onderwerpen een bericht hebt gepost en dat je na een poos denkt van waar was dat ook al weer. Je kunt uiteraard alle onderwerpen langs gaan lopen, maar daar kun je dan een hele poos mee zoet zijn.

Suggestie;
Voor het onderwerp staat nu een icoontje in de vorm van een velletje papier met een paar lichtblauwe lijntje er op. Zou er een ander icoontje kunnen verschijnen als je in dat onderwerp ook een bericht hebt gepost?
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby schueler » Thu Nov 20, 2008 12:00 am

Helemaal mee eens Arjen, regelmatig moet ik ook even zoeken naar wat ik eigenlijk geschreven heb en bij welke thread.

Volgens mij zou het ook een kleine moeite zijn om op je naam te zoeken bij de forums.
Wat ook handig kan zijn is als je ingelogt bent naar een link kunnen gaan waar alle threads komen te staan waar je 1 of meerdere posts gedaan hebt.

Ben
schueler

Postby arjen h. » Thu Feb 12, 2009 12:00 am

CO werkt ook met een mooi systeem om te kunnen zien of je alle berichten in een bepaalde thread hebt gelezen. Als er berichten zijn die je nog niet hebt gelezen dan verschijnt er een ledje op het velletje papier voor de thread.'
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby arjen h. » Thu Feb 19, 2009 12:00 am

Op aangeven van Theo in een andere thread...

Een preview mogelijkheid om het bericht te bekijken voordat je het bericht post.
arjen h.
Moderator

Postby thijsbeckers » Fri Feb 20, 2009 12:00 am

Arjen H.Op aangeven van Theo in een andere thread...

Een preview mogelijkheid om het bericht te bekijken voordat je het bericht post.

Helemaal mee eens! Alleen zit deze functie helaas niet in de forummodule die nu gebruikt wordt ...

Overigens heb ik gehoord dat er plannen zijn het met de volgende facelift' van de website over wordt gestapt naar een andere forummodule, omdat de huidige teveel beperkingen heeft. Dus jippie..
thijsbeckers

Postby arjen h. » Fri Feb 20, 2009 12:00 am

thijsbeckersOverigens heb ik gehoord dat er plannen zijn het met de volgende 'facelift' van de website...
Wanneer gaat dit gebeuren?
arjen h.
Moderator

Postby thijsbeckers » Mon Feb 23, 2009 12:00 am

Arjen H.
thijsbeckersOverigens heb ik gehoord dat er plannen zijn het met de volgende 'facelift' van de website...
Wanneer gaat dit gebeuren?

Geen flauw idee. Het is een voornemen van de webredactie.
thijsbeckers

Return to Alle Hens aan Dek