Technisch Forum Probleempje / Vraagje

Opbouwende kritiek is welkom.

Postby boeingbrown » Wed Oct 22, 2008 12:00 am

Hallo mensen die op het "computerologisch/technisch" functioneren van de fora passen,

Ik heb op de "divers-talige" Profiler fora een "abonnement".
Als er een nieuwe message is, wordt die me per mail gemeld.
Ik kan dan op de link in de mail klikken en kom meteen uit bij de nieuwe message.
Allemaal bekend.....

Nou was het tot voor een tijdje zo, dat dat bij alle "talige" Profiler fora werkte, en dat is nog steeds zo, behalve het Nederlandse forum.
Als je daar de link in de e-mail aanklikt kom je bij de allereerste message in in die thread.
Als dat een lange thread is, is het onpraktich dat je je dan helemaal naar beneden moet werken, om te komen waar je zijn wilt.
Op zich geen drama, maar als je weet dat het makkelijker kan/kon, is het verleidelijk te vragen of dat gerepareerd kan worden met herstel van de oude toestand
Zet hieronder een voorbeeld van zo'n mailje voor jullie om te proberen en te zien waar de schoen wringt.

Dank voor de moeite,

Hessel Oosten

+++++++++++++++++++++++++

Beste BoeingBrown,

Er is een nieuwe bericht toegevoegd aan het onderwerp 'Wat plaatjes kijken : Part 2' in het forum 'Profiler'.
BoeingBrown schreef:
"nieuwsgierig naar het eindresultaat.. "
Rob,
Over 10 jaar hier even weer kijken ...
H. [...]
[einde citaat]
U ontvangt dit e-mailbericht omdat u zich heeft geabonneerd op de notificatie-service.
Wilt u deze notificatie opzeggen? Dat kan op de pagina in het forum over dit onderwerp.
Klik op deze link om het nieuwe bericht te lezen:
http://www.elektor.nl/forum/forum/actuele-projecten/re-wat-plaatjes-kijken-part-2.717597.lynkx
Re: Wat plaatjes kijken : Part 2
Met vriendelijke groeten, Elektor.nl
boeingbrown

Postby boeingbrown » Sun Oct 26, 2008 12:00 am

Denk dat jullie het hebben opgelost ?
Het is weer normaal inmiddels.
Thanks.

Hessel
boeingbrown

Postby boeingbrown » Mon Oct 27, 2008 12:00 am

Mis,

Vandaag is het probleem helaas weer zoals het was.

Hessel
boeingbrown

Return to Alle Hens aan Dek