Hallo Ben,
Met
DAP (betalende versie) heb ik de ervaring dat je ten alle tijde terug kan starten. Ook na het afzetten van je pc. DAP slaat op waar hij is gebleven en begint terug waar hij gekomen was. DAP opent ook meerdere connecties te gelijk zo dat limieten per connectie omzeilt worden. DAP controleert of er geen snellere host in de buurt is. Bij het downloaden vanaf een mirror site is dit soms wel handig.
Terwijl je in dap de locatie ingeeft waar het bestand dient weg geschreven, begint dap al met de eigenlijke download via 1 connectie.
Een teller reset om 6h00. Volgende week ben ik thuis en zal dan eens proberen. Misschien is de eerste hype dan ook reeds over of heeft Elektor in een oplossing voorzien.
Misschien is het een idee om de abonnees in de toekomst via een andere link met grotere limiet te laten downloaden. Met het abonnee nummer en adres (of naam) moet dit toch te realiseren zijn. Wat testen op abonnee nummer zie ik nog zitten om te "frauderen". De combinatie abonnee nummer adres wordt al een heel stuk moeilijker. Een bijkomend voordeel hiervan is dat je de abonnee nog eens beloond voor zijn abo terwijl het weinig extra kost met zich meebrengt.
mvg
Theo'