Oproep aan alle auteurs van ELEKTOR

Opbouwende kritiek is welkom.

Oproep aan alle auteurs van ELEKTOR

Postby jan.lichtenbelt » Wed Apr 22, 2015 7:34 pm

Beste mensen,

Elektor is een fantastisch blad met vele leuke dingen. Naar aanleiding van artikelen kan het zijn dat je een gehele schakeling zelf wilt gebruiken of tenminste delen daarvan. En zoals dat gaat blijf je vaak met een aantal vragen zitten. En wat zo het mooi zijn als je via dit Forum in contact kan komen met de auteur(s). Immers zij zijn bij uitstek het best ingewerkt en hebben de meeste kennis.

Mijn voorstel is dat auteurs van recente artikelen dit Forum regelmatig bekijken of er nog vragen zijn tav zijn/haar artikel en daar zo goed mogelijkbij helpen.

Dit zal dit Forum veel levendiger maken maar zeker ook op een hoog niveau brengen en houden. Dit bazeer ik op mijn persoonlijke ervaring bij de Matrix user Forum (oa. for microchips) http://www.matrixtsl.com/mmforums/index.php. Hier is dagelijks een zeer levendige discussie en op een hoog niveau. Als je vast zit, krijg je dezelfde dag nog een goed advies waar je meestal verder mee kan.

Groetjes

Jan Lichtenbelt
jan.lichtenbelt

Re: Oproep aan alle auteurs van ELEKTOR

Postby arjen h. » Thu Apr 23, 2015 6:47 am

Goede suggestie!

Kanttekening is dat veel auteurs niet NL zijn dus op dit forum schrijven zal wat lastig worden.
Ik denk dan het UK forum dan beter is.
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Return to Alle Hens aan Dek