Overzicht schakelingen

Opbouwende kritiek is welkom.

Overzicht schakelingen

Postby necessaryevil » Fri Jan 23, 2015 8:44 pm

Hallo,

Op de oude website was een overzicht te vinden van alle schakelingen die de laatste tig jaar ooit in de Elektor/Elektuur hebben gestaan. Je kon zoeken per categorie of per uitgave. Ik kan dit overzicht niet meer vinden. Bestaat dit nog in de een of andere vorm?
necessaryevil

Re: Overzicht schakelingen

Postby arjen h. » Sun Jan 25, 2015 12:14 pm

Nee, helaas niet meer per onderwerp of titel. Je zult de zoekfunctie dan moeten gebruiken.
Per uitgave nog wel, zij het vanaf 2000. Klik.

Edit: ik heb nog wel eens een excel sheet gemaakt met alle titels.... klik.... de linkjes werken alleen niet meer.
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby necessaryevil » Mon Jan 26, 2015 7:28 pm

Dankjewel, Arjen!

Wat jammer zeg, kan Elektor dat niet terug plaatsen? Het lijkt me dat Elektor op die manier ook wat sneller een oud artikel kan verkopen!
necessaryevil

Postby arjen h. » Mon Jan 26, 2015 7:42 pm

Dat het zoeken niet echt handig meer is, daar ben ik het wel mee eens.

Daarnaast is verkopen van losse artikelen niet meer. Je moet volgens mij een abo hebben, dan kun je downloaden. Heb je dat niet, dan complete nummer(s) kopen. En wat de echt oude artikelen betreft, toevlucht zoeken tot de verzamel dvd's.
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Return to Alle Hens aan Dek