Het Elektor forum gaat sluiten. Zie ook deze link. Vanaf vrijdag 15 maart is het niet langer mogelijk om in te loggen op het forum. Wel blijft de inhoud van het forum nog zichtbaar tot het einde van de maand maart. Per 1 april gaat het forum definitief uit de lucht.

Is de 3D printer nog actueel?

Opbouwende kritiek is welkom.

Postby fennek » Thu Jun 20, 2013 12:00 am

Hallo, ik lees al jaren de Elektor en ik zag (naar ik meen) al weer 2 jaar terug een enthousiaste aankondiging van een 3D printer project in de Elektor. Mijn vraag aan dit forum is of dat project nog actueel is of kan ik mijn aandacht beter richten op andere 3D printer projecten?
Thanx, Robert
fennek

Postby petrus bitbyter » Thu Jun 20, 2013 12:00 am

FennekHallo, ik lees al jaren de Elektor en ik zag (naar ik meen) al weer 2 jaar terug een enthousiaste aankondiging van een 3D printer project in de Elektor. Mijn vraag aan dit forum is of dat project nog actueel is of kan ik mijn aandacht beter richten op andere 3D printer projecten?
Thanx, Robert

Tja, ik kan natuurlijk niet voor Elekuur spreken.

Ik weet wel dat er op gebied van 3D printing ontwikkelingen zijn die steeds sneller lijken te gaan. Veel interessante publicaties (dat wil zeggen met hoog sensatie gehalte) gaan over het maken van vuurwapens. Meer serieuze verhalen laten zien hoe je zo'n printer kunt bouwen, al dan niet met een bouwpakket. Er zijn ook foto's van producten, vooral "kunst". Wat Elektuur betreft, denk ik dat het wachten is op iemand met genoeg kennis en ervaring die een behoorlijk artikel kan schrijven. Binnen het huidige team is die vast niet aanwezig en tijd om zich diep genoeg in te werken hebben ze ook niet denk ik zo.

petrus bitbyter
petrus bitbyter

Return to Alle Hens aan Dek