Bereikbaarheid service webshop

Opbouwende kritiek is welkom.

Postby klein is fijn » Wed Jan 16, 2013 12:00 am

Geen idee of ik hier op de goede plek zit (vast niet), maar ik wil toch even een poging doen om te zien of iemand mij iets kan vertellen.

Ik heb een ruime week geleden een boek besteld in de webshop van elektor, maar ik heb tot op de dag van vandaag nog geen enkel bericht gezien buiten het orderbevestings emailtje.
Gister vroeg ik mij dus af hoe het er mee stond, daarom heb ik toen een mailtje de deur uit gedaan richting het service mail adres.
Vandaag heb ik daar nog eens achteraan gebeld om te vragen of ze het mailtje wel ontvangen hebben, maar ik kreeg alleen een bandje wat mij vertelde dat er niemand beschikbaar was en dat vragen via de mail moesten.
Ik krijg dan al vrij snel zo'n kastje-muur idee. Het houdt je van de straat, maar je schiet er niets mee op.

We zijn nu tien dagen verder sinds de originele bestelling. Het geld is ook al tien dagen van mijn rekening via iDeal, en ik ben heel benieuwd aan het worden wanneer ik mijn order kan verwachten. Maar hoe kan ik iemand bereiken die mij dat kan vertellen?
klein is fijn

Postby arjen h. » Wed Jan 16, 2013 12:00 am

Ik weet dat ze bij verzending van Elektor erg druk zijn de achterstand van de kerstvakantie weg te werken. Even geduld is het advies.....

(ik wacht ook nog op een boek...)
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby klein is fijn » Thu Jan 17, 2013 12:00 am

En wat lag er vandaag op de mat.. een envelop van de elektor.
klein is fijn

Postby erwin lokhorst » Thu Mar 14, 2013 12:00 am

Hmmm inmiddels zal de kerstachterstand toch wel zijn weggewerkt.
Ik zit nu ook meer als anderhalve week te wachten op de oscilloscoopkit.
Is toch niet meer van deze tijd, of laat dan tenminste iets weten.
erwin lokhorst

Postby arjen h. » Thu Mar 14, 2013 12:00 am

Of de achterstand weg is weet ik niet, maar mijn boek heb ik nu al wel een poos in huis.

Bel ze even met de vraag wat de status van jouw bestelling is ....
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby erwin lokhorst » Fri May 17, 2013 12:00 am

Vandaag binnen gekregen.
Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.
erwin lokhorst

Re: Bereikbaarheid service webshop

Postby rasoffner » Fri Apr 17, 2015 5:24 am

Ik gebruik deze thread ook maar om hier iets over te zeggen. Mijn ervaring met de bereikbaarheid is ook slecht. Onlangs twee bladen besteld. Deze kwamen ook pas laat. Ik had hierover een bericht gestuurd waar alleen een automatische reactie op komt. Ik heb nu twee dagen geleden weer een mail gestuurd met een vragen over het bestellen van PCB's. Ook daar komt geen enkele (menselijke) reactie op terug.
rasoffner

Return to Alle Hens aan Dek