Het Elektor forum gaat sluiten. Zie ook deze link. Vanaf vrijdag 15 maart is het niet langer mogelijk om in te loggen op het forum. Wel blijft de inhoud van het forum nog zichtbaar tot het einde van de maand maart. Per 1 april gaat het forum definitief uit de lucht.

Elektor jan 2013

Opbouwende kritiek is welkom.

Postby lievenn » Tue Mar 26, 2013 12:00 am

erikslWat mij opvalt, is dat je eerst nog de keuze had tussen een "normaal" abonnement en een "plus" abonnement (met wat extra's waar je eigenlijk niet zo veel aan had, was vooral een stuk duurder), via deze weg wordt het "plus" abonnment in feite door je strot gedouwd. Van mij hoeven al die extraatjes niet zo, ik vind het zo wel een heel erg duur blad worden. Combineren van maanden ben ik ook niet zo voor.

Omdat ik dit ook vond heb ik een mail gestuurd. Bij deze de open brief en het antwoord:

Beste,

Heden ontving ik de factuur voor jaargang 2013. Echter stel ik me serieuze vragen omtrent het prijsbeleid! Waar is het gewone lidmaatschap gebleven ZONDER alle toeters en bellen? Met mij zijn er heel wat abonnees die tevreden zijn zonder jaargang dvd-rom, tweewekelijks mailbox projecten, bewaarband, ...

Om u een idee te geven:
in 2007 kostte elektor 58,80 euro, nu 97,50 euro en vanaf volgend jaar maar liefst 127,50 euro!

CT-magazine daarintegen kostte in 2007 slechts 41,95 euro en nu 39,95 euro en dit is ook een zeer kwalitatief maandblad.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden met elektor maar als er geen gewone abonnementsformule toegevoegd wordt zie ik mij genoodzaakt om mijn abonnement eind 2013 stop te zetten wegens een veel te hoge prijs.

Een abonnementsformule waar iedere abonnee per onderdeel kan kiezen of hij/zij er gebruik van wil maken zou een veel betere formule zijn.

Hopend dat u rekening houd met uw lezers,

Lieven

Antwoord:
Geachte heer,

Wij hebben getracht een compleet pakket aan te bieden, waardoor de prijs voor het lidmaatschap is gestegen. Helaas heeft ons bedrijf er voor gekozen om geen apart lidmaatschap meer aan te bieden voor uitsluitend het papieren tijdschrift. Om dat feit te compenseren, hebben we u nu een voorstel met korting gedaan.
Wij zullen alle reacties van onze lezers op de nieuwe lidmaatschapsvormen en prijzen verzamelen en deze evaulueren, om te kijken met welke vormen we volgend jaar verder gaan. Tot die tijd kunt u kijken hoe de nieuwe lidmaatschapsvorm u bevalt. Ik hoor graag na enige tijd van u wat u ervan vindt en van welke toevoegingen u in de praktijk ook daadwerkelijk gebruik maakt.

Met vriendelijke groet,

Harry Baggen
Hoofdredacteur Elektor NL
lievenn

Previous

Return to Alle Hens aan Dek