Het Elektor forum gaat sluiten. Zie ook deze link. Vanaf vrijdag 15 maart is het niet langer mogelijk om in te loggen op het forum. Wel blijft de inhoud van het forum nog zichtbaar tot het einde van de maand maart. Per 1 april gaat het forum definitief uit de lucht.

Bestelling Elex DVD

Opbouwende kritiek is welkom.

Postby bootrob » Tue Jul 31, 2012 12:00 am

Leuke aanbieding Elex DVD.
Gaat niet door door de BELACHELIJKE verzendkosten eu 6,50!!!
Gaat door de brievenbus dus kan als briefpost, als pakketpost voor dit gewicht max 3,95, voel me belazerd!!!
bootrob

Postby petrus bitbyter » Wed Aug 01, 2012 12:00 am

BootrobLeuke aanbieding Elex DVD.
Gaat door de brievenbus dus kan als briefpost, als pakketpost voor dit gewicht max 3,95, voel me belazerd!!!

Zover ik weet, wordt vaak voor pakketpost gekozen omdat pakketten beter te volgen zijn. Briefpost wil tegenwoordig nog wel eens makkelijker zoekraken. Verder is het veel eenvoudiger één (hoge) prijs voor de verzendkosten te rekenen dan het per bestelling uit te zoeken. Wat je dan aan verzendkosten bespaart, gaat op in de uitzoekerij. Verder bestaan de verzendkosten uit meer dan alleen de porto. Niettemin, ook voor mij zijn de verzendkosten al meer dan eens aanleiding geweest om van een bestelling af te zien.

petrus bitbyter
petrus bitbyter

Postby jippie » Wed Aug 01, 2012 12:00 am

jippie

Postby arjen h. » Sun Aug 05, 2012 12:00 am

BootrobLeuke aanbieding Elex DVD.

Hmmm.... zelfs zonder de korting is die dvd de moeite waard!!!
Voor minder dan 25 euro heb je de dvd nu in huis.... ik zeg.... doen!

Offtopic... verzenden van post via Post NL is op het moment best risicovol. Zelf al meegemaakt dat post niet aan komt* en ook van andere mensen hoor ik dit steeds vaker.

* Gespaarde voetbalplaatjes van AH Euro 2012 voor mijn zus. Heeft iemand nog nummers 1 en 124 voor mij?
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby jippie » Wed Aug 08, 2012 12:00 am

Het eerste nummer was f 3,95; het laatste, 10 jaar en 120 nummers later, f 6,25. Aangenomen dat de prijs mooi lineair toegenomen is, dan is een gemiddeld nummer f 5,10. In Euro's is dat € 2,31 en voor 120 nummers € 277,71

Prijs nu is € 16,25 + € 6,50 = € 22,75

Dus voor voor een twaalfde van de originele prijs heb je alle nummers op je laptop. Zo heel erg slecht is de deal nu ook weer niet naar mijn persoonlijke mening. Ik heb hem intussen in huis (en meteen een ander boekje uit de aanbieding laten meeliften).
jippie

Return to Alle Hens aan Dek