autonome analyzer aansluiten

Postby daandc » Sun Oct 21, 2007 12:00 am

hoi mede obd knutselaars ik ben pas weer verder gegaan met het in mekaar zetten van het obd one de move project ik moet me schamen ik weet het maar nu zit ik met een vraag over het aansluiten van de analyzer moet ik de voedings spanning gescheiden houden van de boordspanning doormiddel van een galvanische scheiding of kan ik de 16 polige obd stekker gewoon aansluiten en tegelijkertijd het mini mega board voeden met 12v van de auto !!!! alvast bedankt groeten DAAN
daandc

Postby daandc » Sun Dec 09, 2007 12:00 am

het antwoord is JA ik heb m aangesloten en het ging goed alleen !werkt waarschijnlijk de soft ware niet goed want ik kan niet door menu heen scrollen krijg wel info op het scherm zoals protocol soort en aantal kbits maar niet de welkomst boodschap wie o wie kan me vertellen wat het probleem is groeten DAAN
daandc

Postby daandc » Fri May 16, 2008 12:00 am

hoi daar ik ben nog steeds bezig met de obd one de move op het atmegaboard! Maar krijg alleen maar de melding OBD-2 display v1.00 init....... De stipjes scannen wel maar als ik de schakelaar indruk die tussen de pen 40 en 5v zit reageert het atmegaboard nergens op. Wat kan het zijn mischien iemand een idee ik heb de controller geprogammeerd gekocht heb de interne klok gecontroleerd is goed. Componenten staan goed. In plaats van in de auto ben ik staat om m onder de auto te gooien gr daan
daandc

Return to 2005-07 OBD-2-analyser