STANDALONE OBD2

Postby drejek » Wed Jul 16, 2008 12:00 am

thijsbeckers
drejekheb ik genoeg als ik OBD-2 on the move (050176-72) display en behuizing om dit te kunnen bouwen

Misschien alleen nog de kabel? Maar verder is het compleet.

bedankt, dan moet ik eens nakijken want in mijn 050176-72, zit enkel het printje met de componenten volgens mij van de ATMega16, zit ook geen schema of niets in,
dacht dat er 2printjes moesten inzitten
drejek

Postby thijsbeckers » Wed Jul 16, 2008 12:00 am

drejekbedankt, dan moet ik eens nakijken want in mijn 050176-72, zit enkel het printje met de componenten volgens mij van de ATMega16, zit ook geen schema of niets in,
dacht dat er 2printjes moesten inzitten

Er zouden 2 printjes in moeten zitten. Als dat niet zo is, is er iets fout gegaan bij het samenstellen van het pakket en moet je even contact opnemen met de klantenservice.
thijsbeckers

volgens de shop waar ik het gekocht heb is mijn pakket compleet, 1grote print en 2zeer kleine printje zoals op de foto van de Catalogus_202008 pg35 http://www.elektor.nl/Uploads/Files/Catalogus_202008.pdf

vind dit wel raar omdat in het artikel van obd2 on the move het lijkt alsof er 2 grote printen inzitten

ik heb ook al op deze site zitten zoeken naar schema of eventuele handleiding op dit in elkaar te zetten maar vind niets
drejek

Postby thijsbeckers » Wed Jul 16, 2008 12:00 am

drejekvolgens de shop waar ik het gekocht heb is mijn pakket compleet, 1grote print en 2zeer kleine printje zoals op de foto van de Catalogus_202008 pg35 http://www.elektor.nl/Uploads/Files/Catalogus_202008.pdf

vind dit wel raar omdat in het artikel van obd2 on the move het lijkt alsof er 2 grote printen inzitten

Hier klopt toch iets niet. Ik ben eens even gaan navragen, maar hier gaat definately iets verkeerd. Je hebt in ieder geval gelijk met die 2 printen, maar hoe het verder met die kit zit. Neem even contact op met de klantenservice (morgen, vandaag heeft degene die NL doet een dagje verlof). Ik vermoed zelf dat er of iets met de uitlevering of iets met de catalogus niet klopt :-s ...

P.S. mailtje mag ook (verkoop at elektor punt nl)
thijsbeckers

thijsbeckers
drejekvolgens de shop waar ik het gekocht heb is mijn pakket compleet, 1grote print en 2zeer kleine printje zoals op de foto van de Catalogus_202008 pg35 http://www.elektor.nl/Uploads/Files/Catalogus_202008.pdf

Hier klopt toch iets niet. Ik ben eens even gaan navragen, maar hier gaat definately iets verkeerd. Je hebt in ieder geval gelijk met die 2 printen, maar hoe het verder met die kit zit. Neem even contact op met de klantenservice (morgen, vandaag heeft degene die NL doet een dagje verlof). Ik vermoed zelf dat er of iets met de uitlevering of iets met de catalogus niet klopt :-s ...

P.S. mailtje mag ook (verkoop at elektor punt nl)

alvast bedankt zal eens contact opnemen want denk ook dat er iets niet klopt
heb de kit wel bij een plaatselijke elektronica shop gekocht maar mag volgens mij toch niet verschillen, zij bestellen ook bij elektor zelf.
en in de catalog staat nu ook maar 1grote print afgebeeld
drejek

Postby drejek » Thu Jul 17, 2008 12:00 am

blijkbaar is het pakket Autonome OBD-2 Analyser niet compleet om deze te maken

kreeg als antwoord dit

U heeft de print 050092-1 WEL nodig als hij een interface met zijn auto wil maken.!

dan vraag ik me af wat het ATMega16 met obd2 te maken heeft wat zonder het ander printje kan hij niet communiceren met de obd2 kabel :s
drejek

Previous

Return to 2005-07 OBD-2-analyser