Het Elektor forum gaat sluiten. Zie ook deze link. Vanaf vrijdag 15 maart is het niet langer mogelijk om in te loggen op het forum. Wel blijft de inhoud van het forum nog zichtbaar tot het einde van de maand maart. Per 1 april gaat het forum definitief uit de lucht.

Elektor vs Bol

Er moet ook een plaatsje zijn voor niet technische vragen

Elektor vs Bol

Postby fritsant » Thu Oct 15, 2015 9:55 am

Ik wil het boek Android kopen en besluit deze bij Elektor te kopen.
Dus als lid log ik in en zie dat dit boek voor leden € 31,46 kost i.p.v. € 34,95. :o
Mooi bestellen maar en ik ga naar de winkelwagen en zie het volgende Subtotaal €34.95 + verzendkosten € 5,-.
Maar wacht eens , er staat ook HEEFT U EEN KORTINGSCODE ? , jazeker, ik heb nog een niet gebruikte waardebon
liggen van €25,- dus een mooi moment om die te verzilveren. :)
Even de code in kloppen en klaar , dacht ik maar wat zie ik staan “Kortingscode is niet geldig” :x
Waarom kon ik die code dan wel als ingelogd lid invoeren ?
Maar goed even kijken of dan wel de ledenkorting wordt toegepast en ging naar afrekenen.
Maar wat zie ik nu staan ? €34,95 + €5 is €39,95 Dat is de normale prijs + verzendkosten.
Ik zie nergens dat de ledenkorting wordt toegepast, dus nog maar even niet bestellen en kijken of ik iets fout deed.
Kortom ik log in , zoek boek op , toets code waardebon in en ga naar winkelwagen en zie nergens dat een korting is verwerkt.
Heb dit nogmaals geprobeerd met hetzelfde resultaat. :evil:
Doe ik nou wat fout ? of kun je beter bij Bol bestellen waar je geen lid van hoeft te zijn om zonder bestelkosten
het zelfde boek voor €34,95 netto thuis bezorgd te krijgen :?:
fritsant

Return to Voor thema's die niet per se technisch zijn.