Ik zoek een electronicus die mij een uurtje kan helpen.

Er moet ook een plaatsje zijn voor niet technische vragen

Postby edwinemanuelposse » Sat Jan 07, 2012 12:00 am

Ik zoek een electronicus die een uurtje tijd heeft om mij te helpen, ik ben alles behalve rijk.

Zelf ben ik muzikant en wil een (* vrij simpele ) schakeling bouwen van ongeveer 14 transistors, en dit in een z.g.n. geluiden generator en die wil ik in mijn muziek gaan gebruiken.

Zelf lukt het me niet omdat ik en* kleurenblind ben (* is een ramp met weerstanden ) en* dislectisch ( en das niet zo handig als je met transistoren wilt gaan werken.

De kosten voor de onderdelen betaal ik zelf natuurlijk en bouw er zelf een kast omheen, Ik denk dat het voor een beetje handig iemand een uurtje solderen is. En ook de potmeters en schakelaars kan ik zelf nog wel solderen.

Okidoki mischien hoor ik wat van iemand???

Groeten Edwin
edwinemanuelposse

Postby schueler » Sat Jan 07, 2012 12:00 am

Waar kom je vandaan...?

Ben
schueler

Postby edwinemanuelposse » Sat Jan 07, 2012 12:00 am

Haw oke

Dat had ik vergeten erbij te zeggen : ik woon in rotterdam hey??? maar ja het zou ook via de post kunnen als ik de postzegels betaal???
edwinemanuelposse

Postby petrus bitbyter » Sun Jan 08, 2012 12:00 am

Tja, rijk den ik ook niet. Dan zou ik niet in Rotterdam wonen. Toch krijg ik niet meer dan een vage, een heel vage, indruk van wat je bedoelt. Wat wil je gebouwd hebben? Wat heb je al? Als er alleen maar veertien transistors gesoldeerd moeten worden is het geen probleem. Maar ik heb zo het gevoel dat er meer aan vast zit en verder de ervaring dat een leek maar slecht kan inschatten hoeveel tijd er in een klusje gaat zitten.

petrus bitbyter
petrus bitbyter

Return to Voor thema's die niet per se technisch zijn.