Het Elektor forum gaat sluiten. Zie ook deze link. Vanaf vrijdag 15 maart is het niet langer mogelijk om in te loggen op het forum. Wel blijft de inhoud van het forum nog zichtbaar tot het einde van de maand maart. Per 1 april gaat het forum definitief uit de lucht.

Kerstster BIN

Zoeken naar onderdelen voor Elektor-schakelingen

Postby xbake » Mon Nov 24, 2008 12:00 am

de feestperiode nadert, en ik zou graag eens wat maken met een goede ouderwetse eprom.

Nu zag ik dat in 1999 een leuke kerstster gepubliceerd is met een eprom, echter de BIN software is niet meer beschikbaar.

Kan iemand mij deze bezorgen ??
Eproms kan ik zelf programmeren.

mvg, Bert
xbake

Postby arjen h. » Mon Nov 24, 2008 12:00 am

Ik dacht even snel de file van de Elektuur 1990-1999 verzamel dvd te plukken, maar daar staat hij dus ook niet op. Ik vrees dat de eprom destijds alleen als geprogrammeerde exemplaar te bestellen was en dat er nooit een hex-file ter beschikking is gesteld (anders had de file ook op de dvd moeten staan).

Wellicht heeft iemand de eprom en kan hij/zij deze uitlezen en als hex file posten...

Ik zou een mail naar de redactie sturen...

Mogen ze gelijk op de site bij het artikel iets zetten over de eprom. Het is leuk dat je voor 45 euro (ex verzendkosten) de print kan bestellen, maar zonder eprom begin je dus niets... !!!

Succes...
Het Elektor forum is voor de lezers; voor een vraag aan de redactie kun je het beste Elektor een email sturen.
arjen h.
Moderator

Postby ome jan » Wed Dec 10, 2008 12:00 am

beste kerststerforumbezoekers

De betreffende bin-file is niet vrijgegeven voor algemeen gebruik.
wel kunt u de betreffende eprom 996526-1 bestellen indien u een emailaanvraag ter bestelling stuurt naar : verkoop@elektor.nl

vermeld dan wel even duidelijk dat het hier artikelnr. 996526-1
eprom kerstster december 1999 betreft.

vriendelijke groeten en prettige feestdagen
ome jan

Return to Componenten