Het Elektor forum gaat sluiten. Zie ook deze link. Vanaf vrijdag 15 maart is het niet langer mogelijk om in te loggen op het forum. Wel blijft de inhoud van het forum nog zichtbaar tot het einde van de maand maart. Per 1 april gaat het forum definitief uit de lucht.

SFH 5110-36 waar te koop?

Zoeken naar onderdelen voor Elektor-schakelingen

Postby h.beekman » Sat Nov 01, 2008 12:00 am

Hallo,

Ik wil voor mijn Quad 44 versterker de volumeregeling volgens de laaste uitgave van Elektor uitbreiden.
Ik heb al een motorpot van Alps omgebouwd van 10k naar 470k maar nu het probleem.
Waar kan ik een Osram SFH5510-36 (IR ontvanger) kopen?
De vernieuwde site van Conrad (wat een ramp) kent dit type niet meer, hoewel via Google verwijst deze wel naar dit onderdeel!!!!.

Het liefst koop ik hem bij een bedrijf met redelijke verzendkosten en geen minimum orderbedrag.

Groeten Henny
h.beekman

Postby buckfast_beekeeper » Sat Nov 01, 2008 12:00 am

Hallo Henny,

Bij Reichelt kan het. Hier is echter een minimum order bedrag aan verbonden. 10€ voor Duitsland, 150€ voor het buitenland.

Je kan echter 10€ nemen indien je bestelt en gebruik maakt van de huifkar om te verzenden. 10€ lijkt me geen extreem hoog bedrag. De verzendkosten zijn er natuurlijk ook.

Een andere mogelijkheid is dil Daar is dezelfde component wel 2€15 en bij Reichelt 0€64. En een levertijd van 6à10 dagen. Bij Dil vind ik wel geen verzendingskosten.

mvg

Theo'
buckfast_beekeeper

Postby h.beekman » Sat Nov 29, 2008 12:00 am

Hallo Theo,

Bedankt voor je antwoord.
Helaas bij DIL is het niet gelukt.
Deze heeft de SFH 5110-36 op zijn site staan voor € 2,15.
Nadat ik eerst een email naar DIL had gestuurd. waarin zij mededeelde dat dit alleen via hun site te bestellen was.
Heb ik er twee besteld, met nog wal andere spullen om de veerzendkosten van € 7,50 een beetje uit te smeren.
Twee dagen later netjes pakketje in de post. Op de rekening 2 x SFH 5110-36 maar geleverd werd een TSOP 1736. Dit is welleswaar ook een IR ontvanger maar zijn pootjes zijn heel anders FSH (out / - /+), TSOP (- / + / out). Daar de print van Eurocircuit er prima uit ziet en ik graag alles netjes wil hebben is de TSOP geen optie, Deze had ik ook al via Conrad besteld.
Gelukkig kan ik de 2 IR sensoren van DIL portvrij terugsturen.

Henny Beekman
h.beekman

Postby buckfast_beekeeper » Sat Nov 29, 2008 12:00 am

Dat is uiteraard balen. Hier heb ik ze nog gevonden. Daar komt uiteraard direct een hoop verzending bij.

Mail misschien eens naar dirk.dhertog[at]atys[punt]be.

Indien zij hem in stock hebben, wil ik hem wel gaan afhalen en naar je opsturen.

mvg

Theo'
buckfast_beekeeper

Return to Componenten