Het Elektor forum gaat sluiten. Zie ook deze link. Vanaf vrijdag 15 maart is het niet langer mogelijk om in te loggen op het forum. Wel blijft de inhoud van het forum nog zichtbaar tot het einde van de maand maart. Per 1 april gaat het forum definitief uit de lucht.

TBLCF Componenten

Zoeken naar onderdelen voor Elektor-schakelingen

Postby tonaugustin » Sun Jul 20, 2008 12:00 am

Volgens de beschrijving van Daniel Malik zou je voor 10 euro klaar moeten zijn met de componenten voor de TBLCF. (Dat is exclusief de PCB en exclusief de sample van freescale)

Dat is zo, ware het niet dat je van sommige componenten een minimum bestelaantal hebt, en dat er vaak een minimum order bedrag is.

Die beide zaken zijn te voorkomen door direkt voor meerdere printen te bestellen. Ik wil voor 10 printen gaan bestellen, zodat de kosten inderdaad 10 euro blijven (exclusief verzendkosten)

Zijn er gegadigden die mee willen doen?
Ik hoor het graag op tblcf@xs4all.nl
tonaugustin

Postby thijsbeckers » Mon Jul 21, 2008 12:00 am

Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om de Turbo BDM Lite ColdFire interface uit jul/aug 2008, zie hier.'
thijsbeckers

Postby emielvisser » Sat Oct 18, 2008 12:00 am

De setjes die Ton had waren al op, dus ook ik heb besteld voor een aantal printen. 8,- euro voor de onderdelen(exl. freescale en print incl. verzenden).
Als iemand nog onderdelen voor de TBLCF nodig heb hoor ik het wel.

tblcf@telfort.nl

P.s. niet bij farnell bestelt en daarom was de 10M weerstand niet goed te verkrijgen, dus deze is een normaal type. (mijn printje werkt goed dus alleen voor het oog wat minder mooi)
emielvisser

Return to Componenten