Vraag rechtstreeks voor redactie!

Programmeren voor elektronici

Postby Guest » Thu May 31, 2007 12:00 am

Beste redactie,

Af en toe heeft U een thema nu dus Delphi.

Als vaste lezer en soms als abonnee koop ik dus Elektuur. Kom vervolgens een thema tegen, maar berg de Elektuur netjes op.

Om zo'n thema of cursus volledig te kunnen volgen copieer ik deze bladzijden meestal apart en laat ze inbinden. Op deze wijze kan ik een thema gemakkelijk volgen en voor naslag bewaren.

Maar waarom doet u een bepaald thema niet als losse bijlage bijsluiten of eventueel op de laatste bladzijden al dan niet met een perforatie zodat deze gemakkelijk los te bundelen zijn?
Guest

Postby nieuws » Thu May 31, 2007 12:00 am

Dat is een goed idee, maar technisch was dit niet meer op korte termijn te realiseren toen we met de cursus startten. Bij een volgende serie of cursus zullen we dit zeker in gedachten houden.
nieuws

Dat is een goed idee, maar technisch was dit niet meer op korte termijn te realiseren toen we met de cursus startten. Bij een volgende serie of cursus zullen we dit zeker in gedachten houden.

Redactie
Guest

Postby afcoenen » Thu May 31, 2007 12:00 am

Beste redactie

Dat we moeten betalen voor het downloaden van een artikel kan ik inkomen jullie moeten ten slotte ook leven.
Maar dat ik drie maal moet in bellen, voordat ene artikel te bemachtigen vind ik toch een beetje absurd.
Bewijs ervoor kan ik niet leveren maar jullie kunnen me geloven, ik heb 3,90 euro moeten betalen voor dat ene artikel.
Daarbij wil ik nog een aantekening maken i.v.m. de artikelen die jullie steeds beloven en dan niet publiceren.
Ik heb het namelijk over de Blue Tooth artikelen die jullie wel beloven maar niet publiceren.
Als ik me goed kan herinneren is dat al de derde keer dat jullie de maand van te voren aangaven het bewuste artikel te publiceren, maar dan niet verscheen.
Verder vind ik dat jullie een uitstekend blad publiceren.

Mvg,
Arno
afcoenen

Beste Arno,

Er zijn in de aanloopfase inderdaad enkele problemen met telefonisch betalingen geweest, maar die zijn inmiddels opgelost. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen teveel betalen voor een download, die zullen we zeker helpen.
De meeste problemen met telefonische betalingen ontstaan overigens doordat tijdens het inbellen de verbinding met Internet wordt verbroken. Het is noodzakelijk dat die blijft bestaan (bij internetten via een gewone inbelverbinding: gebruik een mobieltje voor het opvragen van de code).
Wat de andere opmerking betreft: Bij de vooraankondiging van artikelen/schakelingen die we in het volgende nummer gaan plaatsen, kan het wel eens voorkomen dat een onderwerp moet doorschuiven om een of andere reden. Maar we proberen die doorgeschoven artikelen toch zo snel mogelijk te plaatsen.

redactie
Guest

Return to 2005-01 t/m 12 Delphi-cursus